ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ Θα σας ενημερώσουμε όταν θα υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα για το συγκεκριμένο προϊόν.
Email  

Πολιτική Επιστροφών

  1. Ο πελάτης έχει δυνατότητα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς που αναγράφεται στην απόδειξη ή στο τιμολόγιο. Η επιστροφή γίνεται με την επίδειξη της απόδειξης ή του τιμολογίου και με την προϋπόθεση το προϊόν να είναι σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία είτε με ταινία ασφαλείας είτε με ζελατίνη ασφαλείας και το ίδιο το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.Στις περιπτώσεις που, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος,το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π), ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί. Στις περιπτώσεις αυτές το κατάστημα αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα επιστρέφονται από τον πελάτη προς το κατάστημα με τον ίδιο τρόπο και την ίδια εταιρεία μεταφορών που τα παρέλαβε.Στις περιπτώσεις που, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος, το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη παρουσίαζε ελάττωμα (λειτουργίας ή ποιότητας) ή ήταν κακής και ελαττωματικής ποιότητας (κατεστραμμένο κατά την μεταφορά, κ.λ.π.) ο πελάτης οφείλει είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει να επιστρέψει το προϊόν την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς περαιτέρω φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. Στις περιπτώσεις αυτές το κατάστημα αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος.Στις περιπτώσεις που το προϊόν που παραγγέλθηκε από τον πελάτη και δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος εκτίμηση του πελάτη, τότε το κατάστημα επιστρεφρεφεί τα χρήματα μέσο τραπεζικού λογαριασμού στόν πελάτη με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του πελάτη, για αλλαγή ή επιστροφή του προϊόντος. 
  2. Αν για κάποιο λόγο υπάρχει ένα πρόβλημα με την παραγγελία σας θα συνεργαστούμε ευχαρίστως μαζί σας.Μπορουμε να σας αντικαταστήσουμε το προϊόν που θα μας επιστρέψατε είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό , είτε σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, είτε το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 24 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής του, να μας ενημερώσετε για την επιθυμία αντικατάστασής του.
  3. Για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητα είναι το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια), την απόδειξη της παραγγελίας και πρέπει να γίνει εντός του χρονικού πλαισίου που αναφέρονται παρακάτω
  4. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προσφέροντάς σας τις εναλλακτικές.
  5. Για την δέσμευση/κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μια κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή απλώς για να γίνει αφαίρεση του ποσού/υπολοίπου που προκύπτει από τα επιστρεφόμενα είδη σας, θα πρέπει στο πεδίο ‘’Σχόλια’’ να σημειώσετε την λέξη ‘’Αλλαγή’’. Να σας ενημερώσουμε πως, το τελικό ποσό με την πίστωση δεν θα σας φανεί αυτόματα την ώρα που εκτελείτε την παραγγελία σας, θα αφαιρεθεί λογιστικά από πλευράς μας αφού γίνει η επεξεργασία της επιστροφής σας.
  6. Η δυνατότητα της πίστωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε στο λογαριασμό που διαθέτετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας. Η πίστωση θα γίνει εντός τριών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων στις αποθήκες μας.
  7. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας μας, δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος καθώς και τα έξοδα της εκ νέου αποστολής του προϊόντος στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας σας.
  8. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας Fashion moi δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον ίδιο τον καταναλωτή.
  9. Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές μαγιό, κολάν, κορμάκια, καλσόν και σκουλαρίκια. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες μας και υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε αφού πρώτα μας έχετε ενημερώσει η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Fashion moi
Μουτάφης Μιχάλης
Μοναστηριου 3 Κοζάνη τ.κ50100
Τηλ.2103001779- 6946723331
Ε-mail επικοινωνίας:moisbibian@gmail.com…